Returnare produse

Dacă sesizarea dumneavoastră pentru un produs nu a fost rezolvată de Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vânzări, puteţi face o solicitare de returnare a produsului. Primul pas constă în completarea formularului de mai jos.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumparare, fără penalitaţi şi fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, iar răspunsul îl veţi primi pe e-mail în termen de 3 zile lucrătoare, cu instrucţiunile de returnare aferente.

De asemenea, vă informam ca produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original sau echivalent, asigurându-vă ca acesta oferă protecţia necesară pe toată durata transportului. Produsele care ajung deteriorate nu se vor supune politicii de returnare şi rambursare.

Informaţii comandă

* Nume:


* Prenume:


* E-mail:


* Telefon:


* ID comandă:


Data comandă:

Informaţii produs şi motivul returnări

* Nume produs:

* Cod produs:

Cantitate:
* Motivul returnării:
Produsul este deschis:


Defecte sau alte detalii:
Introduceţi codul din imagine în căsuţa de mai jos:

Powered by Julien Expert © 2015